.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
طرح توسعه کارخانه کاشی خزر در رشت به بهره برداری رسید


طرح توسعه کارخانه کاشی خزر صبح سه شنبه با حضور رئیس جمهور در شهر صنعتی رشت به بهره برداری رسید.

به گزارش شمال نیوز به نقل از مهر،  با افتتاح  این طرح ظرفیت کارخانه از تولید سالیانه سه میلیون متر مکعب  کاشی به هفت میلیون متر مکعب افزایش یافت.

رئیس سازمان صنعتف معدن و تجارت گیلان صبح سه شنبه در حاشیه این مراسم با بیان اینکه سالانه سه میلیون متر مربع کاشی در شهر صنعتی رشت تولید می شود، گفت: کارخانه های کاشی و سرامیک رشت که یکی از بزرگترین و مجهزترین کارخانه های سرامیک کشور است در حاشیه دریای خزر نظیر ندارد.

علی منتظری با اعلام اینکه ایران با داشتن 120 کارخانه چهارمین تولید کننده کاشی و سرامیک در دنیاست، افزود: کشورهای برتر تولید کاشی و سرامیک دنیا شامل چین، برزیل، هلند و ایران است.

وی اظهارداشت: کارخانه کاشی و سرامیکی که در شهر صنعتی رشت فعال است سالانه سه میلیون متر مربع کاشی تولید می کند که 80 درصد کاشی های درجه یک و دو است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت گیلان ادامه داد: پارسال از 500 میلیون متر مربع کاشی و سرامیک کشور  90 میلیون متر از این کارخانه با ارزش  اقتصادی 500 میلیون دلار به دنیا صادر شده است.

وی همچنین با تصریح اینکه صادرات انواع کاشی از رشت بیشتر به عراق، آذربایجان، ترکمنستان، تاجیکستان، افغانستان و غنا صورت می گیرد، یادآورشد: دلیل افزایش محصولات صنعتی به ویژه کاشی و سرامیک به کشورهای همسایه سابقه تاریخی، نزدیکی فرهنگ ها و غیره است. /ف


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.181 seconds.